Известие

Collapse
No announcement yet.

алфа 156 - смяна на въздушен филтър ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • алфа 156 - смяна на въздушен филтър ?

    Тази събота реших да видя в какво състояние е въздушния филтър, но не успях дори да отворя кутията
    Два винта от 4-те, които държаха капака на филтъра бяха яко спекли (а и са много трудно достъпни), а другите се въртяха свободно без да се отвиват. Дали ще е по-лесно да се махне цялата кутия или да пробвам с нафта да ги намажа тия гадни винтове ? Че имам чувството, че филтърът не е сменян от доста време
    '05 166 V6
    '98 156 2.0 TS ex ...

  • #2
    Ааааа не с нафта, става по лошо, най добре със спрей за болтове, но и спирачната течност върши добра работа.
    Mitsubishi Outlander
    Mitsubishi Space Star
    Daihatsu Terios

    Comment


    • #3
      Колега, същия проблем го имах и аз....пластмасата е лошо качество и винта превърта вътре заедно с гайката /или както му е там името/, която е вградена вътре ....само сваляне на цялата кутия му е майката...не е сложно....трудното идва после...трябва доста изобретателност да премахнеш тия винтове....и още повече изобретателност да я затвориш добре после.....Аз лично нямах много търпение да се занимавам с нея и направо я премахнах, като си сложих К&Н конус, за което не съжалявам изобщо!!! - колата вади убийствен звук и е доста по-динамична в ниските обороти

      2000 156 SPORTWAGON SELESPEED
      1998 145 1.6 T.SPARK

      Comment


      • #4
        Честно казано според мен по добре отиди в ванто и за около 30лв ще си вземеш филтър и ще ти го монтират, защото си е голяма хамалогия да го смениш сам аз се опитах един пат и като видах че не върви работата и се отказах и се натресох в ванто и за 15мин ми го смениха. Ударих две псувни на предишните дето уж го бяха сменяли и се прибрах доволен с нов филтър
        Alfa Romeo 156 2.4 JTD 99’

        Comment


        • #5
          Не знам при вас на 156тиците как е, но на 147мицата се сменя отдолу филтра...маха се кората под двигателя (ако има такава)
          sigpic
          Най-бързата Българска Алфа на писта 147QVD, 159 2.4QVDm, Crosswagon Edition Nero, Aprilia SR 50 Tetsuya Harada Replica
          " Marco Cavigioli champion IRC 2WD with Fiat Grande Punto DIESEL"
          "Seat Leon TDI champion WTCC 2008"

          Comment


          • #6
            Ми при 156-ците се смения от горе ама преди това се разкачат някви кабеляци над филтъра и после почваш да се мъчиш да отвъртиш 4-те тъпи болта дето в повечето случаи превартат и после си ги биеш в главата
            Alfa Romeo 156 2.4 JTD 99’

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от Crusader
              ... но и спирачната течност върши добра работа.
              Аз не бих пробвал със спирачна течност
              Щом е токова е***а работата най-добре е в сервиза, както казва Кико Пиеш си кафенце, не се цапаш и за 15 мин. си готов
              В другият случай рискуваш да си нараниш ръцете (докато ръгаш с отверка или друг шанцов инструмент ), да се омажеш до ушите, да строшиш нещо друго покрай кутията и да настинеш (в момента е -9 навън )
              sigpic

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от Dodo 155
                Щом е токова е***а работата най-добре е в сервиза, както казва Кико Пиеш си кафенце, не се цапаш и за 15 мин. си готов
                В другият случай рискуваш да си нараниш ръцете (докато ръгаш с отверка или друг шанцов инструмент ), да се омажеш до ушите, да строшиш нещо друго покрай кутията и да настинеш (в момента е -9 навън )
                ммдам
                '05 166 V6
                '98 156 2.0 TS ex ...

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от pumukle
                  Колега, същия проблем го имах и аз....пластмасата е лошо качество и винта превърта вътре заедно с гайката /или както му е там името/, която е вградена вътре ....само сваляне на цялата кутия му е майката...не е сложно....трудното идва после...трябва доста изобретателност да премахнеш тия винтове....и още повече изобретателност да я затвориш добре после.....Аз лично нямах много търпение да се занимавам с нея и направо я премахнах, като си сложих К&Н конус, за което не съжалявам изобщо!!! - колата вади убийствен звук и е доста по-динамична в ниските обороти
                  зех алфата със K&N конус, но от Вантотреид ми казаха че има положителен ефект от него в ниските обороти, ма се получава грешка в компютъра и не отчита правилно консистенцията на горивната смес, защото има сензори във оригиналния филтър, които отчитат притока на въздух. Така ли е или не е???
                  Alfa Romeo 156 2.0 TS

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от Sedlaroff
                    зех алфата със K&N конус, но от Вантотреид ми казаха че има положителен ефект от него в ниските обороти, ма се получава грешка в компютъра и не отчита правилно консистенцията на горивната смес, защото има сензори във оригиналния филтър, които отчитат притока на въздух. Така ли е или не е???
                    Тва са пълни глупости!!!
                    Във филтъра има филтърна хартия....и тва е
                    Ефекта на спортния филтър се дължи на факта, че е с по-ниско съпротивление и съответно е по-малко времето за реакция на мотора, поради съкратеното време за набавяне на по-голям обем въздух, когато е необходим....
                    а това колко въздух влиза се отчита от дебитомера, който се намира след филтъра и нямя нищо общо с него /филтъра/
                    Важното, за да е оптимален ефекта от конуса, е да му докараш студен въздух, да го изолираш от топлината на мотора и да го переш редовно, като след това перфектно да го омасляваш....тези 3 условия, ако ги спазваш, няма да имаш грижи!

                    2000 156 SPORTWAGON SELESPEED
                    1998 145 1.6 T.SPARK

                    Comment


                    • #11
                      е, благодаря , това ме интересуваше, щото бащата като го чу това нещо изперка, щото на старата ни кола се развали дебитомера и му излезна бая скъпичко смяната му.
                      Alfa Romeo 156 2.0 TS

                      Comment


                      • #12
                        Имам едно питане за кутията на въздушния филтър за Алфа Ромео 147 1.6 120к.с 2001г.

                        В момента съм със спортен и ми предстои смяна с нормален. Искам да знам как е захваната стандартната кутия, с колко болта е, и къде се намират. Понеже откакто я имам колата е била само със спортен и нямам никакви ботлове за стандартната. А момчето, което ще ми я праща е сложил всички болтове на едно място и може да ми я прати без тях.

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от zombiran Покажи съобщение
                          Имам едно питане за кутията на въздушния филтър за Алфа Ромео 147 1.6 120к.с 2001г.

                          В момента съм със спортен и ми предстои смяна с нормален. Искам да знам как е захваната стандартната кутия, с колко болта е, и къде се намират. Понеже откакто я имам колата е била само със спортен и нямам никакви ботлове за стандартната. А момчето, което ще ми я праща е сложил всички болтове на едно място и може да ми я прати без тях.
                          Виж кола в някоя автокъща, все едно ще я купуваш
                          Не всички, които се скитат, са изгубени.

                          Comment


                          • #14
                            Ето една схемичка за моето питане за бензиновите 147-ци , отностно кутията за въздушния филтър.

                            Comment


                            • #15
                              Колеги, някой сменял ли е филтърната кутия на 156 1.9 жтд? Че аз вчера сменях и лесен начин не видях, трябваше да махна бронята и гредата която държи радиаторите ( долната) има три много е..ани болта до радиатора с които е хваната кутията, една гайка на няква стойка под акумулатора и май това беше, после много дърпане въртене в всякъкви посоки и най-накрая я измъкнах отдолу....

                              Comment

                              Working...
                              X